Dagens “luksus”

I dag var det tilbake til hverdagen. Opp og lage frokost og niste til jr ( ja, jeg skjemmer han litt bort…), og få han på skula. Før jeg sov et par timer att.
Er så slapp og sliten om dagen, men henger vel sammen med operasjonene og all antibiotika…

Har ligget på sofaen og lada opp til dagens utskeielse, nemlig en tur i dusjen!
Fordi såret mitt nå er tett, har jeg nå lov å dusje! Første ordentlige dusjen på 38 dager…. Det er lenge uten å stå i dusjen og bare la vannet renne og renne….
Jeg har jo vaska meg og dusja siden slutten av november altså! Håret har jeg vaska bøyd over vasken med et desilitermål… Tungvint, men det fungerer. Har også dusja delvis, men med å passe på at det ikke har kommet vann på ryggen.

Derfor var det hærlig å endelig stå midt inni dusjstråla, og bare stå der!

(Bilde fra Trysil kommune)

#tilbaketillivet #dusj #prolaps #operasjon #rehabilitering #komplikasjon #sårinfeksjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *