Små skritt mot hverdagen

Har vært ei rolig og slitsom jul. Vet ikke helt hva jeg gikk på de siste dagene før jul. Fikk faktisk ordna noe til jul, og la jeg meg klarte jeg ikke lande nok til å sove….
Fra julaften har jeg stort sett ligget på sofaen. Sitte blir fort vondt, så blir ikke mye av det. Holde meg sittende et måltid kan være utfordrende nok.
Har brukt mye tid på strikking fra sofaen, så gjort litt fornuftig!

Fjerna stingene på fredag, og såret var fortsatt tett og “fint” i dag. Så nå har jeg ENDELIG lov å dusje!!! Viste jr ryggen min i dag, og spurte om det var fint, noe han ikke synes… Ikke jeg heller… Har jo ei lang dyp grop i ryggen….. Håper det bedrer seg etter hvert, for slik rygg har jeg ikke lyst til å vise meg med….

Var så fint ute i dag med strålende sol. Tok med meg jr, og tok første gåtur etter operasjonene.
Som dere ser så ble det ikke langt, og jeg brukte laaaaang tid… Stod og prata litt med en nabo også, men det gikk sakte med gåinga.
MEN jeg kom meg lenger enn jeg trodde jeg kom til å klare!!!!
At det var en skikkelig utskeielse kjentes på kroppen, for jeg sov i tre timer etterpå….

#tilbaketillivet #prolaps #operasjon #rehabilitering #stegforsteg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *