LEI…..

Var hos legen i ettermiddag. Det resulterte i en bag som står ferdig pakka til i morgen tidlig…..

Skal innlegges fordi det ser ut som infeksjonen i ryggen kan være på vei tilbake, selv med antibiotikabehandling….

Har fått mer vondt i området ved såret/arret de siste dagene. I natt sov jeg bare korte etapper. Hadde så vondt hver gang jeg bevega meg, eller hadde vært litt for lenge i samme stilling. I natt var jeg tilbake til å banne og hyle ved bevegelse…. Har også fått mer vondt nedover låret og leggen att også…

Legen såg at det er væske i det området jeg har så vondt. Hva slags væske kunne han ikke se med ultralyd, men dreier seg mest sannsynlig om blod eller puss….

Livredd jeg må opereres på nytt… Orker ikke det smertehelvetet en gang til…

Er så lei nå! Vil ha tilbake livet mitt!!!

Men den første bekymringen er hvordan jeg skal komme meg de 10 mila til sykehuset sittende i bil! Jeg som får så vondt at jeg sjelden fullfører et helt måltid sittende… Blir noen vonde timer tror jeg….

#prolaps #operasjon #komplikasjon #infeksjon #lei

4 thoughts on “LEI…..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *