Orker ikke mer….

Jeg er så lei av hodepine nå! I høst har den tatt mer og mer plass i livet mitt att… Og alt har toppa seg nå…. Hodepinen har bare blitt verre og verre utover dagen, og i kveld/natt har det vært fryktelig…
Lyssky, kvalm, og et hode der det kjennes som hjertet har tatt plassen til hjerna. Beveger jeg meg, er alle bevegelser som jordskjelv inni hodet mitt. Ingen medisiner jeg har hjelper…
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre… Har vurdert å kontakte legevakta, men liten tro på at de vil ta meg inn… I januar da jeg var så dårlig, ville de ikke ha meg inn før jeg evt fikk nevrologiske utfall. Selv ikke etter jeg ringte og prata med nevrokirurg, som anbefalte sterkt CT for å utelukke shuntsvikt, fikk jeg komme. Derfor orker jeg ikke ringe, orker ikke nedturen med å bli avvist…
Hodet mitt er så ille nå, at mamma sover hos meg i natt…
Det går nok over, en eller annen gang… I januar var det shuntjustering som måtte til, og jeg fikk for første gang oppleve å ha en shunt som fungerte godt i hodet mitt. Jeg har ikke samme effekten lenger… Nå er jeg sliten, lei, frustrert og oppgitt. Håper hodet mitt snart blir litt bedre att, for dette er slitsomt!

Her er oversikten over hodepinen de siste 30 dagene. Den ene hvite dagen, er døgnet vi akkurat har starta på…

Det er lov å være lei?
Er det noen som har gode tips, så tar jeg veldig gjerne imot alle forslag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *