Høstkveld

I dag har det skjedd endringer med meg, endelig!
Jeg har vært så sliten og ikke hatt ork til å gjøre ting nå lenge. I går fikk jeg påfyll av B12, og i dag har energien kommet tilbake!
Det er så godt å plutselig være litt rastløs, og ha lyst til å gjøre noe anna enn å sitte i sofaen å ikke gjøre noe.
Har tenkt på det noen dager, hvor utrolig lite jeg kan få ut av en dag.

I løpet av dagen i dag kom energien. Selv om jeg la meg att og sov til 11, så har jeg gjort utrolig mye! Vært på apoteket, handla mat, vaska tre maskiner med klær, og rydda bort masse klær (blir ofte liggende i hauger på vaskerommet), jeg rydda bort det jeg handla også (det også blir ofte stående opptil flere dager, det som ikke må i kjøleskapet), og plutselig i kveld fikk jeg lyst til ut å gå tur med Hector!
Er en måned siden vi gikk tur sist. Har ikke orka tanken på ut å gå. Ikke har jeg fått gjort noe hjemme heller…

Jeg er inne i ei pyton periode med hodepine for tida, men med litt ekstra smertestillende ble det levelig å gå tur. Det var utrolig godt å komme seg ut litt. Ble bare 3 km på oss i kveld, men mye bedre enn ingenting er det!
Jeg synes jeg var temmelig tøff også, for vanligvis liker jeg meg ikke ute når det er mørkt! Jeg er redd jeg skal møte elg, eller det skal lure noen busemenner bak neste sving… I kveld gikk det så fint! Greit, jeg hadde ørene litt ekstra skjerpa, men var egentlig avslappa!

Håper denne energien nå har kommet for å bli ei god stund. Om hodet mitt kunne bli noen hakk bedre også nå, så hadde det vært fint… Men kan jo ikke forvente for mange positive ting samtidig av denne kroppen min, så glad for litt energi også jeg!

#chiari #hydrocephalus #chiarimamma #tilbaketillivet #B12

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *