Innspurt på helvetesuka…

Nå nærmer denne uka seg slutten, heldigvis!
Ei uke der jeg virkelig har fått utfordra meg selv.
Akkurat nå har horisontalen vært gjeldende noen timer, men satser på at uka slutter med hodet opp og beina ned.

Dette har vært utskeielsenes uke. Det starta på tirsdag med tur til øyelege på Lillehammer. Jeg reiste alene, så kjørte 12 mil hver vei.
Onsdag ble det nok en tur til Lillehammer, da for kontroll av jr. Også da reiste jeg alene m han, så det ble nye timer bak rattet.

I dag starta jeg tidlig. Reiste kl 6. Er på riksen på hydrocephalus kurs i dag og i morgen. Ble så jeg reiste alene, så starta dagen m 20 mil bak rattet. Så kurs fram til 17….

Etter kurset i dag var det rett på hotellet, og senga.
Såååå sliten!
Ligger her i senga og synes litt synd på meg selv… Hodet DUNDRER, og resten av kroppen enten verker eller er nummen. Er bare området hofte/lår som ikke gjør vondt. Til og med nesen er vond…

Dette er mi lindring i kveld. Tramadol og TENS. Hjelper ikke så mye noen av delene nå, men tar litt av toppen. Er det noen av dere som ser meg i morgen med alt håret rett ut, så er det nok bare jeg som har kjørt på med alt for mye strøm i løpet av natta!

Selv om verden raser litt når jeg ligger  her og har vondt, burde jeg jo egentlig være lykkelig!
Da jeg var på tilsvarende kurs i fjor, hadde jeg hatt ei rolig uke som oppladning. Da hadde jeg med meg BPA. Vi hadde taxi inn. I fjor klarte jeg ikke konsentrere meg og få med meg det som skjedde hele kursdagen, det gjorde jeg i dag. I dag klarte jeg jo faktisk i tillegg ha overskudd og “hjernekapasitet” til å prate med folk selv på slutten av dagen.

Så selv om jeg nå føler meg pyton, så er det en enorm bedring fra i fjor!
Nå er det bare å lade opp etter beste evne til nye timer på kurs i morgen, og tre intensive timer bak rattet etterpå… Mulig det blir masse pauser på turen hjem, men da får det bli det!
Målet i morgen er å fullføre helvetesuka med hel bil, hel Marianne, og helst hodet opp, og beina ned!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *