Rekreasjons helg

Torsdag, mens jeg var på sykehuset og bare ble dårligere, ble det bestemt ei helg på sjøen. Litt crazy påfunn, men jeg visste jo ikke da at hodet skulle slå seg vrangt så raskt. Vi hadde prata på å evt ta helga på sjøen, men jeg hadde jo ikke pakka noen ting! Så satt på sykehuset og mellom smertetårene prøvde jeg å skrive liste over det som måtte pakkes.

Planen var at jr skulle hentes på skula fredag, og så reise nedover. Jeg venta og venta på nevrologen. Jeg ante jo ikke hva de planla! Heldigvis så fikk jeg beskjed om at jeg kunne reise hjem!
Akkurat da var det vel litt galskap å reise på tur. 1,5 døgn uten søvn, og med masse symptomer fra en shunt som hadde hatt feil innstilling… Men har jeg først bestemt meg for noe, så går det meste. Dårlig form er jo ingen hindring. Sofa og seng i båten også, så kunne jo bare sløve hele helga om det var nødvendig.

Pappa og jr måtte reise via sykehuset for å hente meg, så vart lang kjøring på de.

Så godt å komme ut fra sykehuset!
Og så godt å gi jr en klem att!

Da jeg fikk satt meg i senga den kvelden var det nydelig! Stabla opp med pute, slik at jeg ble sittende godt. Trykkrt i hodet var fortsatt så i ulage at jeg ikke trengte å vurdere å ligge. Så godt jeg sov den natta!

Lørdagen våkna vi til skikkelig sommer. Blå himmel, varmt og godt! Satt ute på båten og sola meg og slappa av. Utpå dagen ble det båttur på oss også. En tur vi avslutta i nydelig solnedgang og stille sjø.

Så godt å bare eksistere og samle krefter. Bygge opp att det timene med feiljustert shunt reiv ned.

Hadde ei super helg!

#chiarimamma #hydrocephalus #vpshunt #tilbaketillivet #båtliv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *