Nedtelling

Nå er nedtellinga skikkelig i gang. Om nøyaktig to uker regner jeg med at jeg ligger våken på hotellet i Barcelona.
Da har jr vært gjennom en lang dag med div tester og undersøkelser, og vi har fått tydelig vist og dokumentert alt de spanske legene ser er feil. Regner med det blir mye for meg å ta inn. Virkelig få se hva som skjer i gutten min… Når ryggmargen er så stram at hjerna har begynt å sige ut av kraniet, skivene mellom virvlene i nakken og korsryggen har begynt å presses ut av plassen sin, og ryggsøyla har starta å vri seg rundt seg selv, da sier det meg at noe er galt! Norske leger finner ikke noe galt, bortsett fra cysta som visstnok ikke skal gi symptomer…
Håper så inderlig at magefølelsen min stemmer. At legene i Barcelona er løsningen for problemene til jr også!

Om to uker er det nok tusen spørsmål som surrer rundt i hodet mitt. Det største av de er, og kommer til å være om jeg gjør det rette…

Jeg er veldig sikker nå på at dette er rett! Jeg stoler på legene i Barcelona! Jeg ser gutten min gradvis forsvinner uten at jeg kan hjelpe han. Såg et bilde som kom på facebook her en dag. Bildet var bare ett år gammelt, men det smilet jr hadde der, oppdaga jeg at var lenge siden jeg hadde sett…
Jeg kan ikke sitte her og se på at gutten min bare blir dårligere! Jeg kan ikke vente til norske leger også ser det, for det har jeg sett hos mange med samme sykdom at kan ta lang tid. Det er tid vi ikke har! Jeg kan ikke la jr starte på ungdomsskula og være så dårlig at han ikke orker å være sosial, og ikke klarer å være på skula hele dagen. Jeg kan ikke la være å gjøre noe, når jeg vet hvor flinke de er i Barcelona! Da får penger være penger, og jeg får leve på et minimum i årevis framover, bare jeg får gutten min friskere!!!
Jeg har ikke tid til å vente på at norske nevrokirurger kan svelge stoltheten sin og i det minste sette seg inn i hva operasjonen i Barcelona går ut på!
I følge nevrokirurgene i Barcelona er dette et inngrep med en risiko lik som å trekke ei tann hos tannlegen. Jeg hadde ikke betenkt meg på det hvis det var nødvendig, så må bare hoppe i dette, for jr sin fremtid!
Men masse tanker i de to neste ukene, også masse tvil, ja, det kommer jeg garantert til å ha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *