Knallrød dag…

Jeg kjente det med en gang jeg våkna i dag. Hodet dundra…
Har slitt i hele dag med skikkelig vondt.
Prøvde paracet duo i dag tidlig, i håp om at det skulle bedre hodepinen, men nei. Etter jeg hadde hatt hjemmehjelp i to timer tok jeg en morfin tablett. Har ikke tatt det siden februar, så er ikke ofte jeg tyr til de. Håpa at jeg skulle klare å sove av meg litt hodepine. Sov kanskje 10 minutter, men har ligget på sofaen i hele dag. Strikkepinnene har jeg ikke tatt i før nå i kveld.
Da jr kom hjem, laga han kjapp middag. Godt å ha så stor gutt at han klarer litt slik. Han er jo så snill, og spurte om han skulle ta med mat til meg til stua 💙
Har dårlig samvittighet når han må lage middag fordi jeg ikke orker. Burde jo ikke ha det. Han er 12 år, og om han lager middag fordi jeg er dårlig en dag, eller han lager middag en annen dag for å lære seg grunnleggende ferdigheter andre 12 åringer også øver på hjemme, burde jo ikke ha noe å si.
I kveld har vi vært på skula på møte. Jr reiser snart på leirskule, så for meg var det viktig å være med på møtet for å få informasjon! Tok mer paracet før jeg reiste i håp om bedre effekt denne gangen, men nei… I dag er det ingen ting som klarer å redusere hodepinen… Nedtrappinga jeg planla i går, må jeg bare vente med. Kan jo ikke trappe ned når hodet slår seg vrangt! Da er det bare å holde ut, og håpe det går over uten jeg på nytt må øke på med medisiner…

Satser på en ny og bedre dag i morgen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *