Vil ut av fengsel!!! NÅ!!!!

Jeg er såååå lei å være hjemme!
Lei av at jeg bare kommer meg noe sted når det passer andre!
Lei av at noen alltid må være med når jeg skal noe. Jeg handler ikke mat en gang uten at jeg har med meg noen som ser hva jeg kjøper… Ikke det at det er så farlig, eller at jeg skal kjøpe så mye hemmelig. Det er bare følelsen av å aldri bare være meg, Marianne…
For eksempel nå i kveld var vi i 8 års dag. Bursdagsbarnet fikk noe sønnen min fikk veldig lyst på selv. Er ikke ofte jr har virkelig lyst på noe, og ønsker å bruke bursdagspenger fra desember på. Hadde det vært opp til meg, hadde vi reist på lekebutikken i morgen og kjøpt det. Da hadde han hatt noe gøy å finne på i pinsa…
Dessverre så er det ikke bare opp til meg…
Jeg må vente til noen har lyst til å kjøre oss på butikken…
Det er vi som må tilpasse oss planene til alle andre…

Med kun en dag BPA i mai, blir det lite farting på meg. Mye tid som jeg er dømt til å være hjemme. Dag, etter dag…

Bussen, sier du? Joda, hadde vært greit det, men passer så utrolig dårlig busstidene. Må være borte så mange timer. Og er det en buss m en del folk på, så blir jeg så sliten at jeg ikke orker å handle.. 

Prøvd å få TT lapper også, men får ikke. Fikk noe av en bil fra nav for noen år siden, for at jeg skulle klare å kjøre med mine problemer. Og har jeg fått støtte til bil, så får en ikke TT lapper… At jeg ikke kan kjøre bilen nå pga medisiner jeg går på, det har ikke noe å si…

Planen min nå er å trappe ganske raskt ned siste rest av smertestillende som jeg ikke kan ta samtidig med at jeg kjører. Har bare att tre ganger å trappe ned nå, før de er borte! I stedet for å vente 1-2 uker mellom hver nedtrapping, prøver jeg meg på dager nå. Mulig jeg kommer til å merke abstinenser, men får i stedet være uggen noen dager, bare jeg snart blir fri!

Jeg har ingen tro på at hodet mitt er bedre for alltid! Min sykdomshistorie sier at det kommer til å komme dårligere perioder, men ikke når… Derfor må jeg prøve å leve litt i gode perioder!
Så klart skal jeg vente med å kjøre til all medisin er ute av kroppen, og jeg føler meg bra! Og dager jeg er dårlig, så har jeg ikke noe bak rattet å gjøre. Hadde bare vært så godt å være fri til å gjøre som jeg vil på de dagene alt fungerer! Kunne kjøpe en liter melk om jeg trenger det, ikke håpe på at noen gidder gjøre det for meg!
Om det bare hadde vært for en dag jeg kunne gjort alt jeg ønska, hadde det vært supert!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *