Våren er kommet!

Nå er det meste av snøen på tomta borte, og vårfølelsen kommer krypende. Når blåveisen kommer med blomster, da er det VÅR! At det bare er starten av april gjør ikke noe. 

Er så godt å kjenne at kroppen fungerer! For et år siden var jeg avhengig av krykkene mine, jeg hadde elendig balanse, foten bodde på bakken og det meste var det et eller anna feil med. Nå fungerer kroppen som normalt! Hvem skulle trodd det? Ikke jeg i alle fall! 

I kveld var vi ute en time. Starta med å sette løk og plante noe jeg kjøpte på Ikea sist uke. Etterpå fant jr strandtennis, så vi slo lenge. Gikk greit for meg å gjøre det! Gjorde det ikke med livet som innsats, men ble jo en del bøy og tøy likevel. Og uten at jeg ble dårlig!!!

2 thoughts on “Våren er kommet!

  1. Nå ble jeg glad =) Jeg håper virkelig at det fortsetter slik, for det fortjener du virkelig etter alt du har vært igjennom de siste 7 årene? Stor bamseklem fra meg til deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *