Sliten………

Jeg er så sliten, så utrolig sliten! Og marerittet har bare akkurat starta….

Jeg klarer ikke anna enn å gruble på den cysta jr har i hjerna. Det hjelper jo ikke samme hvor mye jeg plager meg selv, men jeg klarer ikke å la være å bekymre meg. Klarer ikke å la være å bruke energi på dette nå før vi vet litt mer hva vi har å forholde oss til. Det er umulig å “glemme” det.

Bruker tid nå på å prøve å få til MR timen til jr. Fikk beskjed fra legen om at den skulle han få raskt, så ringer sykehuset daglig for å spørre om de har satt opp noen time. Ikke fått noe enda, så får ringe att i morgen også.

Får ikke i meg mat omtrent. Er jo på en måte greit det, for har jo litt å ta av. Blir minimalt med søvn også. Problemet er bare at jeg får snart veldig lite å gå på…

Håper påska sammen med andre kan hjelpe meg til å slappe av litt mer. I det minste litt andre ting å fokusere på sammen med god gutten min.

4 thoughts on “Sliten………

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *