Livet snur brått…

Nå såg livet ut til å ordne seg litt. Hodet har vært bedre i noe som føles en evighet. Gikk tur i dag uten å få så veldig vondt i hodet. Jeg vet jo at slik idyll aldri varer lenge, men var jo forberedt på at det var hodepinen min som skulle ødelegge… 

Var ikke hodet mitt som snudde dagen på hodet. Fikk tlf fra sykehuset med svar på MR bildene av jr sin hjerne. Var innom og masa på svar da jeg var på sykehuset på fredag. Nå er det nesten tre uker siden jr tok MR. 

Jr må inn for ny MR ganske raskt. De har funnet en cyste i hjerna hans på 12 mm. Noe mer vet jeg egentlig ikke. De finner vel ut mer etter neste MR med kontrast. Da får de litt bedre bilde av hva cysta gjør med hjerna hans. Har i alle fall funnet en stor grunn til hodepina hans….. 

Avhengig av hva de finner blir det evt tur til Riksen og nevrokirurgene. Uff, magen min slår knute på seg m tanke på det! Men får ta en ting om gangen… 

Nå er spørsmålet hvordan jeg gjør det når han skal på MR att… Jeg aksepterer i alle fall ikke å bli satt att på venterommet. Nå kommer løvemammaen fram i meg. Nå får de gjøre ting perfekt, ellers blir jeg sinna!

Hadde det enda vært i mitt hode! 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *