Våken natt…..

Sitter her i sofaen. Etter jr la seg, har jeg strikka og strikka. Prøver å få kontroll på kroppen og tankene, men det er vanskelig…. 

VELDIG spent på det som skjer om 11 timer… Det MÅ gå greit!!! 

Savner så å ha noen hos meg akkurat nå. Noen å sitte inntil, som kan holde rundt meg når kroppen dirrer og tårene ligger på lur… Det er tøft å takle alle utfordringer i livet alene… Blir så sliten av å skulle være så fordømt sterk…. 

Burde sovet for lengst. Må opp 6.30 med jr, og har ikke mulighet til å legge meg å sove att i morgen. Skal en tur til fysio før jeg og ene assistenten reiser til sykehuset. Håper bare at alt går supert der, for da har jeg hele helga på å sove ut att. 

Det MÅ gå bra! 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *