Lat søndag

Marianne Helland sitt bilde.

Hadde egentlig store planer for søndagen. Planer jeg stadig har utsatt og utsatt. I dag ble de visst utsatt enda en gang.

Hvorfor prøve å rydde inne for å få mer vondt, når jeg kan sitte ute og nyte sola som varmer? Har ordna litt i dag altså, men mye mindre enn viljen min egentlig hadde planlagt. Kroppen min hadde nok ikke klart det viljen egentlig har planlagt, så en lat dag passer i grunnen mye bedre!

Vært ute i sola et par timer og lest litt. Fikk plutselig besøk i dag også! Er så koselig med besøk! Greit å prate med noen andre enn bare Hector hele helga! Har strikka mye på strikkeoppdraget mitt også i dag. Går jo så fort når jeg strikker på pinner nr 7.

Nå burde jeg jo egentlig legge meg å sove, men masse rart som svirrer rundt i hodet mitt. Håper jeg får svar på forskjellige ting i første del av uka, slik at jeg kan slappe av litt att. Det hadde vært godt, spesielt hvis svarene er positive for meg! Kanskje sette på en film på nettflix nå, for jeg sovner vanligvis ca midt i filmer. Sjelden jeg får med meg slutten på første forsøk, spesielt hvis jeg legger meg ned.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *