Innlagt på riksen

Jaja, så er jeg innlagt att…

Tok MR i dag som ikke viste tegn til noe galt.  Så da vet jeg det..    Legen har ikke så mange ting å prøve som han tror vil hjelpe meg… Grunnen til at jeg ble kalla inn til MR, var den gradvise svekkelsen av synsfeltet. Det ser de på som et alarmerende symptom.  

Jeg skal til.nevrolog i morgen, så får jeg håpe ho finner ut hva som forårsaker alt dette!   Og ikke minst har en løsning på hvordan jeg skal bli bedre.

Har vært en slitsom dag! Sittet på et venterom hele dagen. Fullt av folk, og kjempeskarpt lys… Kom opp på avd halv fem, så fra 8 ble det lang tid.

Blitt mye tårer etter jeg prata m legen. Mista alt håp om å få det bedre…..  

                                                                                                                                      

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *