Home Sweet Home

Nå, har jeg kommet meg hjem. Turen på riksen som skulle være en dagstur, vara til i dag.

Greit nok det, men har vært mye ekstra venting.

I dag kom ikke legen til meg før enn ved 1630 tiden. Da sa han at jeg kunne reise hjem. Han mener jeg skal prøve denne innstillinga på ventilen litt lenger, og lovde at om jeg blir dårligere så skal jeg få komme inn og justere raskt. Legen prata også på en evt ny icp måling om et par uker…. Jeg sa på tull at det var dumt nå som håret nesten har vokst ut siden den i juni. Da svara han at de kunne jo ta minst mulig hår. Hvorfor gjør de ikke det vanligvis også? Er så vant til å se ut som en idiot på håret, så om jeg går noen måneder ekstra med piggsveis på en liten del, er ikke det så farlig.

Håper hodet mitt går seg til litt om gangen av seg selv nå. Akkurat nå kjennes det langt fra slik ut med både kvalmestillende og ekstra smertestillende inntatt etter jeg kom hjem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *