Nyjustert

Nå har jeg fått justert shuntventilen min. Det skjedde v 11 tiden på dagen. Har prøvd å gå litt rundt, og gjøre litt “normale” ting i dag, for å kjenne etter hvordan denne innstillinga føles. Har blant anna vært nede v kiosken to turer. 

Det jeg kjenner, er at jeg har blitt sånn rar svimmel på en måte. Føkes litt som hodet svever av sted. Sliter også mye m å fokusere synet. Det jeg ser på blir stadig utydelig, slik at jeg må fokusere på nytt og på nytt og på nytt… Sov noen timer i ettermiddag, helt utslitt. 

Legen som justerte sa at sideventrikkelen som shunten ligger i, har klappa sammen, mens den andre sideventrikkelen er uendra… Noe rart må det jo være. Spent på hvordan morgendagen blir. En ting er sikkert, jeg kan fortsatt ikke legge meg ned…. 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *