Skjer dette virkelig????

Jeg har gått tur!

Ikke en lang tur, men jeg har gått tur!

Det er ikke mange meter det er snakk om, men det er leeeeeenge siden jeg har gått denne strekningen.

Gått av fri vilje, uten at jeg skal fra a til b. Gått og følt smerta som kommer, at det har vært verdt å ta sjansen på.

Fikk med meg jr på tur. Er ikke helt i form etter operasjonen, og med masse nye medisiner, så greit å ha med en som er der om det skjer noe.

Turen gikk greit! Jeg tok med meg krykkene mine. De har vært følgesvennene mine nå siden november. Vi hadde en del pauser på turen vår, pauser fordi jeg begynte å kjenne smerter i operasjonssåret.

Jeg gikk lenger enn jeg egentlig hadde tenkt da jeg gikk ut døra mi.

Det gikk greit å gå!

Og det rare er at jeg tror ikke venstre foten min subba i bakken en eneste gang! Kan ikke huske sist jeg har gått så langt uten en fot som subber! Venstre foten min har likt seg best i bakken siden juni 2009. Det er mange år! Selvsagt har det vært gode og dårligere perioder, men denne turen subba den ikke i det hele tatt!!!

Jeg tør ikke tro på at dette betyr at jeg nå får tilbake en friskere venstre fot, men så klart, et stort håp er tent!

Jeg tør ikke håpe på at jeg kan gjøre det samme i morgen med samme resultat. Men tenk om dette er starten på noe stort? Starten på et nytt og bedre liv!

Er jo litt merkelig at foten slutter å subbe i bakken i forbindelse med at jeg har vært i Barcelona og kutta filum terminale, og at jeg begynte å få tilbake plantarrefleksen, hvis det ikke har noen sammenheng.

Folk får tro hva de vil.

Jeg er skeptisk selv!

Tør ikke tro på at denne operasjonen er den som skal endre livet mitt, men begynner etter hvert å få mange bevis på at det faktisk er noe fantastisk som er på vei til å skje!!!

 

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #tetheredcordsyndrome #skoliose #spinabifidaocculta #filumterminale #institutchiarideBarcelona #drRoyoSalvador #drFiallos #operasjon #tur #fotenfungerer

One thought on “Skjer dette virkelig????

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *