Ikke i form…

Slitsom dag i dag, eller nå har det vel akkurat blitt ny dag…

Ikke så mye abstinenser i dag, men sov jo ikke i natt. Sov 2t, og på den tiden var jeg oppe et par turer også…. Venstre arm var så urolig. Det skikkelig rev og slet “inni beinet” og hvis jeg fikk roa armen, starta det i foten….. Hatt det så mye nå flere dager på rad, så lurer på om det er et nytt symptom på noe. Har lagt meg i håp om å sove nå, men smertene ni arm og fot begynner på nytt…… 

Har måttet ødelegge hele opplegget i dag. Vart nesten to dager uten ekstra smertestillende, men nå i kveld orka jeg ikke mer, og måtte prøve å få bort jernkloa i bakhodet. Prøver litt snillere versjon i dag m Paracet og tramadol. Håper det virker nok til at jeg får sove i natt.

God natt alle sammen! 

 

#chiari #hydrocephalus #smerter #abstinenser 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *