Nå er dagen her…… :(

HJEEEEEEELP!

Nå har klokka bikka midnatt, og dagen for torturen av ryggen er her…

Skal prøve å sove litt først, men vet ikke hvor mye søvn det blir i natt på meg…. Gruer meg så veldig!

Må reise tidlig i morgen, skal jeg få tid til å drikke masse før CT. Den gruer jeg meg ikke til, det er bare noe som skjer. Ferdig med det.

Har begynt å tenke på en ting i kveld… Skal møte på dagavdelingen. Hva betyr det??? Ligger på samme sted som poliklinikken. Betyr det at jeg da skal møte der kl 13, og så kanskje legen ikke finner det for godt å komme før 1530?? Tenk om det er det som skjer! Da har de ikke mulighet for å finne andre for å stikke, eller gjøre andre ting for å få ut denne hersens spinalvæska før legene går hjem kl 16…. Uff, bare tull å sitte sånn og gruble. Gjør meg jo bare enda mer nervøs det…..

Misunnelig på de som sier at spinalpunksjon er omtrent som å ta en blodprøve. Blodprøver gjør meg ingen ting, men den nåla i ryggen kjennes helt forferdelig i ryggen min….

Jeg forbereder meg på det verste, så får jeg i stedet bli lykkelig hvis de klarer å få ut spinalvæske på under tre stikk, og jeg kan reise hjem i morgen!  🙂

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #chiarimalformation #hydrocephalus #shunt #infeksjon #ctabdomen #spinalpunksjon #lumbalpunksjon

2 thoughts on “Nå er dagen her…… :(

  1. Nei huff, historien din hørtes helt forferdelig ut!! Stakkars deg!! Jeg er så glad min opplevelse ikke var så ille, dette må jo ha skremt deg for alltid?!

  2. Støvkorn: Ja, jeg HATER denne stikkinga! Blodprøver, venefloner, ja til og med operasjoner er mindre skummelt… Gikk heldigvis ganske greit i dag. Vart tre stikk til sammen, så det må være “bra”. Låg an til at det skulle klaffe på første stikket, men det slutta å dryppe….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *