Dagene går…

Nok en dag med dårlig form. Har stort sett sovet på dagen i dag. Sovna fra langrennet, og måtte ha vekking for å våkne til jr kom hjem fra skula.

Enda ikke hørt noe fra lokalsykehuset. Plager meg veldig dette med å gå og vente og vente. Spesielt når det er noe jeg gruer meg så utrolig mye til… Har gått og hatt sånne “rare” tanker om dagen. Først da jeg var og tok blodprøver på tirsdag. Da tenkte jeg at tenk om crp er normal, da er det jo bare å avbestille spinalpunksjonen, for da har den eventuelle infeksjonen blitt borte. Samme har jeg tenkt disse dagene jeg har hatt lavere temperatur. Men det håpet gikk i vasken i dag….. Tenk om alt hadde ordna seg slik at jeg slipper stikkinga i ryggen. Det hadde vært så herlig!!!! Men ser ikke ut til det, desverre….

Hatt feber att i dag. Noen dager nå som temp har vært litt lavere, men i dag var den kommet opp att. Så slitsomt! Har hatt feber til og fra siden starten av desember nå. Vil snart være frisk og kunne gjøre ting jeg har lyst til. Kan være en mamma som orker å være med på ting, og ikke bare være mamma fra sofakroken.

Dagene bruker jeg til å strikke for tiden. MANGE strikkeprosjekt på planen framover nå. Kjøpt garn på tilbud, så nå har jeg jobb. Bare jeg ikke blir lei før jeg har brukt opp garnet da… Er en stor mulighet for det… 😉

Dette er et av prosjektene. Vognteppe. ROSA vognteppe av alle ting. Jeg har ingen som jeg kan gi det til eller noe, fikk bare så lyst til å lage det… (Mønster fra Viking garn).

Denne karen ble ferdig i kveld. Det er trekk til tennbrikettbokser. Har planer om å gi den i gave over helga. Håper mottakeren har lyst på en slik ;)” Raske” å lage, og kjempe kjekke for å bruke opp restegarn.

Dette er de første tennbrikett trolla jeg laga. Ene vart alt for stor, så da måtte jeg starte å skjøte sammen tennbrikettbokser. Disse fikk mor mi på bursdagen sin, så de skal passe på tennbriketter og telys på hytta. (Trolla er gratismønster fra sandnesgarn.)

 

#chiari #chiarimalformation #chiarimalformasjon #hydrocephalus #hydrocefalus #vannhode #infeksjon #strikke #tennbrikettskjuler #troll #vognteppe #tidsfordriv #telysboks #sandnesgarn #vikinggarn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *