Usikker

Er usikker om dagen. Fortsatt spørsmålet om infeksjonen er borte som opptar hodet mitt. Ligger våken i timesvis og grubler. Det hjelper jo ikke det, men klarer ikke å la være. Denne helga skal jeg slutte m antibiotika…. Hva skjer nå???

Det får jeg vite om noen dager….

Det nye nå, er at shunten er noe øm. Ikke veldig øm, men det er ikke behagelig å ligge på den siden den er lenger. Men så lenge jeg ikke er blitt veldig mye dårligere, så venter jeg med å prate med lege. Har time hos fastlegen på onsdag, men skjer det noe i mellomtiden, så ringer jeg jo så klart legevakta. Men ringer jeg de, blir jeg i såfall sendt til lokalsykehuset. Er vel det som er regelen, men jeg har litt andre avtaler 😉

For å få tida til å være litt mer meningsfull, har jeg starta på nytt strikkeprosjekt. Skal lage tennbrikettskjuler med trollmotiv. Samme motiv som jeg strikka puter til foreldrene mine, til jul. Er  veldig spent på om trollmønsteret blir for langt, så det går litt tregt med strikkinga. Men men, da har jeg i alle fall litt prosjekt på gang. Tenker at mor mi skal få den til bursdagen i slutten av januar, i tillegg til noe annet jeg har tenkt ut lenge. Må bare finne ut hvordan jeg får tak i det. Er et smykke fra Hjerter, et hjerte i sølv, med et gullhjerte på, og så står det “god som gull” eller noe lignende på det. Tenkte at det passer bra 😉 

I kveld har jeg tent masse lys, og koser meg. Må få brent opp julelysa, for det er så kjedelig å sette fram halvbrente lys neste jul. Men har att over ei uke på meg, for her i huset varer jula til 20.. dagen .Alltid hatt juletre og julepynt på bursdagen min, så det hører liksom med. Og i år har vi et tre som nesten ikke drøsser, til tross for at Hector ofte kommer inni med halen sin når han går forbi.

Bilde: Mye nytt, og litt skummelt synes Hector.

Hector sitt første møte med jula 🙂

Ellers koser jeg meg med Sara Bernad. Kjempe gode kaker, og jeg fant så enkel oppskrift på nettet. Så mye enklere enn å lage mange små kaker, og smaker utmerket!

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sarah-bernhardt-i-langpanne

 

#chiari #acm #hydrocephalus #vannhode #hodepine #sarabernad

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *