Ny innleggelse på sykehus

Var hos legen i dag. Crp har fortsatt steget…… Gått i hele dag og venta på svar fra riksen om hva som skal gjøres. I ettermiddag ringte fastlegen og sa at de vil legge meg inn i morgen tidlig. De misstenker en dypere shuntinfeksjon…..

Synes det høres skummelt ut jeg… men aner jo ikke hva de legger i det, og ikke føler jeg meg veldig dårlig heller. Men fastlegen sa at hvis jeg fikk mer feber enn det jeg hadde, skulle jeg bare ringe sengeposten på riksen og reise rett inn….

Uff, nervøs jeg. Redd for hva som venter meg de neste dagene. Redd hele shuntsystemet må skiftes ut, slik som for to år siden. Den gangen låg jeg sammenhengende i 7 uker på sykehus….

Så nå har jeg fiksa de fleste julegavene ferdig, skrevet på julekortene som kom i posten i dag, betalt regninger osv osv…

Håper så veldig at jeg kommer hjem i morgen eller onsdag. Krysser fingrene for det!!!!!!!! Nå som jeg har en shunt som endelig hjelper på hodepinen min, så hadde det vært kjekt å kunne ordne til jul sammen med sønnen min!

Vær så snill og kryss fingrene for meg!!!!

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #arnoldchiari #chiarimalformation #hydrocephalus #vpshunt #shuntinfeksjon

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *