Legetime i morgen…

Crp hadde steget da jeg var hos legen på fredag. Skal jo normalt ikke stige når en har kommet i gang med behandling, men det hadde den gjort. Skal tilbake til fastelegen i morgen for å sjekke. Uff, gruer meg jeg…. Er så redd det fortsatt har steget. Har i væska så mye fra såret nå, men jeg har feber i dag…. Aldri skal noe gå min vei!!!! Redd det blir sykehusjul på meg…. Redd det skal bli samme opplegget som for to år siden, med stort sett sykehus hele vinteren, og 7 uker sammenhengende.

Men en ting som er bra, er at det føles som denne shunten gjør en god jobb med hodet mitt!!!!! Hadde feiring av 10 åringen min både torsdag og fredag, og fullt kjør på onsdag for å komme i mål med kaker osv. I går var jeg og ene assistenten på handletur i mange timer, og i kveld har jeg vært i bursdag. Ja, jeg er sliten, og hodet er slitent, men jeg har ikke så veldig vondt i hodet egentlig. Er så GODT!!!! Tør ikke håpe at dette fortsetter, så må nyte så lenge det varer. Har hatt gode perioder tidligere, for så å ha det pyton i ukesvis. Men hver dag med lite vondt i hodet er så super! Jeg gjør ikke mye de dagene, men nyter følelsen av å ikke ha så vondt!

Må vel prøve å få lagt meg. Legger meg og krysser fingrene for at alt er i orden i morgen!

#chiari #chiarimalformasjon #chiarimalformation #arnoldchiari #hydrocephalus #shuntinfeksjon #hodepine #vpshunt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *