Endelig kan jeg slappe av!

Fikk mail i går fra tannlegen! Det at det var mørkt der jeg har det hakket i tanna, gjorde ingen ting 🙂 SÅ da er jeg FERDIG for denne gangen, 6 mnd til neste gang. Det stod i mailen at de ikke mener jeg er en vanskelig pasient. At jeg ikke vil opp i stolen, ikke vil gape og ikke vil prate med de, gjorde ingen ting skreiv de. Jeg skulle være stolt for at jeg kom. SÅ da kan jeg klappe meg selv på skuldra og si flink jente 😉 Det stod også at de ikke kom til å presse meg til noe jeg ikke vil, at det er jeg som bestemmer. SÅ bra!!!!

Men når neste time nærmer seg, så kommer jeg helt sikkert til å være redd for at de ikke skal godta mine begrensninger likevel. Blir sikkert noen vettskremte mailer til de da også…. Herlighet hvor mange mailer de har fått fra meg, og det lyser helt sikkert “Livredd” fra alle sammen….

Så fordi jeg nå ikke trenger å tenke tannlege med det første, så sov jeg så utrolig godt i natt, og jeg har sovet i hele dag. GODT! Har litt å ta igjenn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *