Litt bedre nå :)

Nå har hodet endelig blitt litt bedre, etter torsdagens utskeielser. Har hatt så vondt i helga at jeg har grudd meg for å gå på do, for det ble mye verre bare jeg reiste meg opp, og ikke for å snakke om når jeg begynte å gå. Det har jo resultert i at jeg kun har brukt klær jeg har hatt i 1 etg, for å gå opp på soverommet etter noe var utenkelig.

I dag tok jeg en etterlengta og lang dusj! Det var kjempe godt!

Ellers har jeg hatt assistent her i dag. Vi var en tur på butikken, og jeg var en tur på apoteket. Måtte ha påfylling av alle medisinene jeg bruker, og det er ikke lite. Stod i det uendelige på apoteket før han fant alt han skulle, fikk på lapper osv. Det beste var jo det at det ikke kosta meg noen ting. Frikort er kjekt! Hadde også planer om å få meg sånn attest på medisinene slik at jeg f eks ikke blir tatt for smugling når jeg tar med meg oxy norm til Praha. For at jeg skulle få det, måtte jeg ha med meg passet…. så da får jeg prøve å huske det på torsdag når jeg likevel må i nærheten.

Har lett og lett etter tannkremen tannlegen anbefalte meg. Han sa at hvis jeg brukte Oral B tannkrem (sikkert noe mer navn) og el tannbørste, så kunne jeg få nesten samme grad av pussing som det de gjør hos tannlegen. Så da gjør jeg jo det! Alt for å slippe å gape for tannlegen. Ingen av apotekene hadde oral b tannkrem. Til slutt fant vi på Meny. Vet ikke om det var den som han egentlig anbefalte, men kjøpte den, så får jeg prøve den.

Har sendt mail til tannlegen att i dag….. Har gått og tenkt så veldig på den tanna jeg kjenner sprekk i. Han mente jeg bare hadde bitt av en del av ei fylling, og at det gikk greit slik. Men jeg turte jo ikke å si hele sannheten på torsdag. Livredd for å si noe som ville føre til at jeg måtte gape…. Sannheten er at den sprekken er skikkelig mørk. Har klart å ta bilde av den også etter ørten forsøk med speil på badet. Vart ganske bra bilde, så sendte et bilde også til han. Jeg er jo så utrolig masete! Men har tenkt så mye på det, og redd for at det er noe som kan bli ille til jeg skal tilbake om 6 mnd. Må jo ta vare på det jeg har att av tenner…. Så i dag har jeg gått og sjekka mailen min ofte, med en uggen følelse i magen. Er så redd jeg må tilbake til tannlegen………

2 thoughts on “Litt bedre nå :)

  1. Halla!!!! Jeg er nesten blitt fast leser blogggen din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unnskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen good årsak til at jeg ikke har komentert før, så jeg har litt dårlig samvittigheit for å ikke ha gjort det tideligere. Fordi denne blogggen er drit fin, og du fortjener å få all komplimanger du kan få for denne bloggen!!! Dette er faktisk en av de beste sidene på Blogg etter min mening og nå er jeg dønn ærlig. Jeg blir nesten helt sjalu av å lese denne siden og jeg skulle av og til ønske at det var min blog!!!!! Hehe!!! Jeg pleide å blogge før, men jeg stoppet å bloge fordi jeg fikk så mange frekke kommentarer fra stygge personer. Om du får frekke kommentarer fra slemme personer, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de drit stygge. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en quiz som weblink jeg akkurat har prøvd meg på. Det er sånn at du kan vinnne en premie om du svarer på noen sprsml. Det er veldig koselig å delta på etter min mening, fordi noen ganger har man flaks å da vinner man. En gang vant jeg i et skolelotteri. Det var utrolig kjekt. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i quizn. Keep bloggin!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *