Sommerdag!

I dag har jeg kosa meg ute i sola! Det er så utrolig godt å kjenne den varme!

Sovna jo ikke før nærmere 4 i natt, og stod opp 9.30. Håpløst med denne sovinga for tiden, regner med at det blir bedre etter tirsdagen 😉

Dagen i dag starta med frukost på trappa. Skiva jordbær på brødskiver er utrolig godt. Skulle bytta ut det vanlige brøde med loff for å få den ordentlige super sommerfølelsen, men vanlig brød gikk veldig godt an! Så satt jeg lenge i hengekøya. Satt og leste Kamille og kosa meg, hørte på fuglene kvitra og såg opp i skyene og bara slappa av! Er så godt med slike stunder! Krysser bare fingrene for at hodet mitt tålte sola i dag. Hatt hodet en del i skyggen, så håper det går bra 😉

I kveld har jeg vært og feira bursdagen til far min. Utebursdag i år, mange år siden sist vi har kunnet ha det! Og i kveld var ikke hodet mitt slik at det kobla ut selv om det var 3 unger og to hunder som var litt over alt. Bra de hadde det gøy både firbeinte og tobeinte 😉

Er veldig klar for å fortsette med sol og varme jeg, men ser ut som det skal bli regn noen dager framover nå. Håper bare at det blir noen gode stunder i sola mellom regnbygene, det hadde vært godt!

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *