HJEEEEELP!!! Det har blitt 28..

Uff, nå er datoen her. Enda att noen timer å grue seg. Men nå går det snart strake veien til tannlegen og ny narkose.

Jeg gruer meg så utrolig mye! Skjønner ikke helt hvorfor det er så ille, for det gikk veldig greit sist jeg fikk narkose.

Har ikke klart å gjøre noen verdens ting i dag. Det eneste jeg har gjort er å lage middag. Bare sitter her og er livredd…..

Vet ikke om jeg kommer til å sove i natt. Like greit å la være, for den følelsen jeg får når jeg våkner etter å ha sovet et par timer og skjønner hvilken dag det er, den er forferdelig. Da vrir magen seg mange kast rundt, det er jeg sikker på…

 

2 thoughts on “HJEEEEELP!!! Det har blitt 28..

  1. Hei 🙂 vil bare ønske deg masse lykke til i dag. Godt å tenke på at det her er siste tannlegebesøk på en stund da.. Du er jo så tøff som drar til tannlegen selv om du er så redd da 🙂
    Kjempebra !!
    klem fra Nina

  2. Nina: Tusen takk for fine ord! Ja, nå er jeg ferdig!!! JIPPI! Overlevde gårsdagen, til tross for en time forsinkelse. Så jeg var inn og ut av venteværelset mange ganger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *