Håpte på en bedre hverdag

Jaja, da har jeg prøvd det også… Ikke det at jeg er ferdigprøvd, men hadde ikke den virkningen jeg håpte…

Hva jeg prater om???

Jo, bytta type sarotex som jeg tar for hodepinen min. Fikk en type nå da jeg var på riksen, som skal være mer langtidsvirkende. Gikk på de ei uke, så prata jeg med fastlegen og fikk lov å øke dosen. Har jo håpa at dette var det som skulle “kurere” hodet mitt. Hatt en del ganske bra dager nå. Ikke ordentlig bra, men har jeg tatt veldig mye pause og egentlig ikke gjort noen ting, ja da har jeg hatt hodet under kontroll. Så fort jeg har kjent at hodepinen har økt, har jeg avbrutt det jeg gjorde, og hvilt. Og hodepinen har snudd en del om ikke annet.

I dag fungerer det ikke slik. Så da gikk det vesle håpet om at det virka i vasken. Kan jo sikkert fortsatt hjelpe, men litt nedtur…. Hatt assistenter i hele dag nesten. Var først på matbutikken like ved der jeg bor med første assistenten. Handla litt mat bare. Resten av dagen har jeg ikke gjort noe. Bare sett på assistenten som jobba…. I kveld hadde jeg helt ny assistent. Måtte ha hjelp for å få kjørt sønnen min og en kamerat på feleøving. Mens de var der, var jeg i et par butikker for å se etter sko til jr. Gikk greit der og da, men nå i kveld har jeg kjent på en hodepine som bygger seg mer og mer opp. Veldig spent på hvordan den vil være i morgen. Har ikke lyst til å legge meg, for jeg vet jeg må kjøre opp hodeenden på senga, og det er ikke noe ok. Har sittet nok å sovet fra før….

Har kosa oss med hund i huset i helga. Hunden til bror min fikk komme hit på ferie. Og det hadde jo ikke vi noe i mot! Koselig med hund i huset. Men han er skikkelig vakthund, men også verdens største kosegris. Vi låg på verandaen vår og sov ei natt, må jo prøve å finne på litt ekstra noen ganger. Da var det noen som gikk på veien han måtte kjefte litt på midt på natta, og senere på natta var han veldig ivrig på noen fugler han hørte… Ellers var han veldig rask til å sovne, for på verandaen fikk han lov å ligge i “senga” til jr. Han snorka vel nesten før han fikk lagt seg. Misstenker at det var et triks fra hunden sin side for at vi ikke skulle ombestemme oss og dytte han ut av senga 😉 Savner så hunden vi hadde. 14. mai var det ett år siden han døde. Blir jo så stille og tomt etter de!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *