Nok et “fjell” besteget :)

Enda en topp er besteget!!!!!!!!!!

I går hadde jeg med meg sønnen min, og den ene av assistentene  mine på fjelltur. Fjelltur og fjelltur, det var ikke lange turen. Kjørte nesten fram dit vi skulle, så var bare en liten bit med oppover før vi var på toppen. Men jeg klarte det!!!!!! Før i sommer da jeg var på “fjelltur” brukte jeg dictus på foten, og gåstaver. Hadde ikke pakka med det til høstferien, så måtte prøve å gå uten. Og det gikk denne gangen. Det varierer veldig med dagsform og total påkjenning med hvordan foten min fungerer. Det vart jo mer jobb for høyre foten min på tur, for tar jo aldri og stoler på venstre foten min til å gå i oppover bakker, så det er alltid høyre foten som er først, og venstre dras etter i større eller mindre grad. Kjenner det at jeg har bedre kontroll på venstre foten min nå, enn jeg har hatt på lenge. Det skyldes jo bare at det begynner å bli “lenge” siden forrige narkose. Blir alltid satt langt tilbake etter narkoser. Og nå har jeg ikke hatt narkose siden 12 januar i år. Håper det blir lenge til neste gang!!!

Jeg og assistenten driver og planlegger flere fjellturer, denne gang et lite hakk lenger enn denne. Så da får vi se om det blir denne høsten, eller neste år det blir gjennomført. Går fort til snøen legger seg til fjells nå, og så ivrig etter å gå fjellturer er jeg ikke at jeg MÅ gå når snøen har kommet. Får i stedet da lade opp til skisesongen. Har lyst til å prøve meg litt mer på ski i vinter, men må gå steder der det er helt flatt, ellers så forsvinner føttene under meg på null komma niks. Håpløst hvor vanskelig ting er blitt.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *