Nedtrapping på gang…

Nå har jeg klart det!!!!! 🙂 Endelig ferdig med Oxy Contin. 🙂 

 

Tok siste dose mandag morgen, så nå merker jeg ikke noen form for abstinenser lenger. Har slitt litt med de den siste tida. Urolig i armene mine, og ingenting som hjelper. Skjønner så veldig godt alle de som blir avhengige av slike medisiner, og så bærer det galt av sted! For den følelsen det er når abstinensene kommer et par timer før det er tid for neste dose. Sliter med uro og fryser, så tar jeg en pille, og etter en halv time så blir jeg varm og rolig. Skikkelig skummelt er det!!! Heldigvis så vet jeg at det skal gå 12 timer mellom hver dose, så har fulgt klokka veldig slavisk, og ikke gitt etter for abstinensene.

Har gått på Oxy Contin nå siden januar. Fikk det etter operasjonen min i januar, så vart jeg litt bedre, før jeg bare ble verre og verre på grunn av overdrenasje pga shunten, og dosene økte og økte i takt med smertene, uten at jeg ble smertefri…. Jeg ble også satt på nozinan på lokalsykehuset mitt, etter ei helg med uutholdelige smerter i hodet. Den helga låg jeg bare og vrei meg i smerter i senga, og ingen ting av smertestillende hjalp noe særlig. Da jeg var på kontroll på riksen nå, skjønte ikke legen min der hvorfor jeg skulle trenge nozinan, så det er neste prosjekt å trappe ned og slutte med. Blir jo godt å bli kvitt en del av disse pillene mine, selv om jeg ikke på langtnær har så mange som på bildet 😉

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *