Helt utslått

Helt slått ut i dag etter det tverrfaglige møtet i går jeg. Men så er det det at når jeg er alene med sønnen min, så MÅ jeg gjøre enkelte ting. Jeg måtte tvinge meg opp av senga i dag for å få han på skula. Han var trøtt også, og da blir det masse mas før han får i seg frokosten og får på seg klær… Han synes det er greiest å se på div barnekanaler, spesielt Madagaskar pingvinene. Bakdelen med den, er at det er flere episoder som de sender tett etter hverandre, og midt i dette så må han gå for å rekke skula… Ikke hver dag det er like enkelt. Men men skjønner han jo også, mye bedre å sitte å kose seg i sofaen, enn å stresse ut for å rekke noe 🙂

Var hos legen i dag for å sjekke crp. Og den har steget så klart…. Ikke så veldig høy enda, men den er på tur oppover. Dritt!!!!! Er så redd infeksjonen er på tur tilbake. Der jeg har hatt infeksjonen så dunka det der i dag tidlig, og er vondt etter det. Har også vondt akkurat der shunten min går på brystet…. Skal til legen att på torsdag for å sjekke om det er infeksjon på tur. Før det så håper jeg at legen på riksen har ringt meg med svar på om det er funnet infeksjon i spinalvæska, og hva som blir planen videre….

Resten av dagen har jeg sovet. Sov som en stein! Skikkelig ekkelt når jeg ligger og egentlig er våken på en måte, men kroppen min vil ikke lystre til å bli helt våken…..  Har ikke gjort noen ting etter det møtet i går jeg… Her står tallerkene vi har brukt, kaffekanna osv på kjøkkenbenken. Det er jo egentlig bare å sette det inn i oppvaskmaskina, men orker ikke tanken på det….

I morgen skal jeg på foreldresamtale på skula, så må opp og ordne meg tidlig i morgen også… I tillegg skal jeg ha støttekontakt på ettermiddagen. Men det er ikke noe stress med ho, heldigvis. Har jeg ikke orka å rydde til ho kommer, så er ikke det noen krise. Tenker på mange ting jeg skulle vært og kjøpt, bare fordi jeg har lyst liksom. Men vet ikke om kroppen min orker det…. Lyst på ny påskepynt, nye sko osv….  Må spare litt energi også for å komme meg gjennom uka. Torsdag kveld skal vi på avslutning på klubbrenn. Må prøve å være med jr på det. Men det betyr også ekstra stress med å få til lekser osv. Skal ha barnefri helg, så da skal jeg slappe av mye. Regner med det blir for det meste soving, bortsett fra at ho ene som var med på møtet skal hit og prate med meg om noe.

  Litt av en sveis jeg har om dagen. Mye langt hår, så har jeg noe som går til øret der det vart operert i november, og på toppen har jeg piggsveis som ikke ser ut som har noen planer om å “legge seg ned” enda, men trives rett opp….. Så nå har jeg bestilt meg frisør time. Håper ho har noen lure forslag til hva som kan gjøres som en midlertidig løsning…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *