En skikkelig pyton dag!!!

I dag er en skikkelig pyton dag!!!! En dag da chiarien tar fullstendig kontrollen over livet mitt. Jeg HATER det når det blir så ille.

Var en liten tur hos fysio i dag, og etter det så sov jeg lenge før jeg skulle til frisør. Da jeg var hos frisøren hadde jeg så vondt i hodet at hadde jeg hatt muligheten til å ta det av og kaste det i søpla, så hadde jeg gjort det. Frisøren lurte på om jeg kanskje skulle komme att en annen dag og klippe meg. Men en annen dag trenger ikke være bedre enn i dag, det vet jeg jo aldri…… Skulle være med sønnen min på fritidsaktivitet i kveld, men hadde ikke mulighet for å følge han, så det vart bestemor oppgave i dag også….. Det gjør så vondt når jeg ikke klarer å gjøre det jeg vil for sønnen min….. I kveld måtte han legge seg uten at jeg satt på sengekanten og leste til han også. Han fikk i stedet med seg ei ny lydbok i senga… Føler meg som verdens verste mamma. Føler jeg ødelegger hele livet hans. Men stort sett så får vi jo til hverdagen på en eller annen måte.

Nå er jeg så lei av å vente på å få tid for videre utredning på riksen. Det skulle gå raskt å komme dit fikk jeg beskjed om for 8 uker siden…. Så kan vel hende jeg ringer og maser att i morgen. Nå må noe skje snart slik at jeg kan få att håpet om at hverdagen kan bli bedre en gang i fremtiden. Jeg er i allefall klar til riksen. Fiksa sveisen slik i dag at jeg har litt muligheter for å gjemme bort den fine sveisen jeg får etter nevrokirurgen har ordna med sveisen min…. Blir ikke akkkurat fint etterpå, men heldigvis så vokser håret ut att :o)

Satser på lysere dager framover nå :o)

 

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #chiarimalformation #chiaritype1 #acm #venter #hodepine #dårligsamvittighet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *