Et stort mål!

Lei hodepine nå.
Mildt sagt dritt lei!!!!
Vært mye hodepine i høst. Ser ingen løsning på hodet mitt nå. Alt er egentlig bare pyton…
Slik ser hodepinen min ut for de siste 30 dagene…

Jeg håper hodet mitt snart ordner seg, slik at jeg orker å gå tur att! Det var sååå godt da jeg orka å gå turer! Nå er livet mitt tilbake til å være veldig begrensa, der jeg er avhengig av andre… Jeg er også tilbake til mer smertestillende att….

Selv om livet og hodet føles håpløst akkurat nå, har jeg fortsatt målet mitt. 3. juni 2017 SKAL jeg gjennomføre miniton. Håper ting snur i god tid før det, slik at jeg kan fullføre miniton med “stil”. Uansett om det blir med “stil” eller ikke, så skal de 7 kilometerene gjennomføres!!!
Så kom igjen hodet mitt og shunten min, nå MÅ dere snart bli på lag med meg att!!!!!

#chiarimamma #mål #hydrocephalus #chiari #fjellmaraton #miniton #tilbaketillivet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *