Ødelagt…

Hadde gleda meg til i kveld.
Gleda meg til bort å feire bursdagen til en nabo.
Endelig skulle jeg komme meg ut og være sammen med folk. Kunne fungere sammen med andre…

Slik ble det ikke….

Hodet slo seg totalt vrangt i dag. Det starta litt i går, og fortsatte på nedturen i dag. Har hatt så utrolig vondt i dag. Øynene har kjentes ut som de skulle vri seg rundt når jeg har sett på ting. Spesielt ille med “sterkt” lys. Så i ettermiddag og kveld har jeg hatt et halvmørkt og stille hus… Har sovet en del, ellers ikke gjort noen ting…

Var ikke slik dette skulle være i dag… Jeg skulle LEVE i dag, ikke sitte her og gjøre mitt beste for å holde ut….
Er så lei hodet mitt, og at det alltid skal ødelegge for meg…
Har vært så ille i ettermiddag at jeg vurderte å ringe lege. Er jo bare to uker siden sist jeg vart innlagt. Orker ikke nye dager på sykehus der det bare blir å vente på ingenting, før jeg blir skrevet ut.

Jeg vil ha tilbake livet mitt, NÅ!!!

#hodepine #lyssky #hydrocephalus #chiarimalformasjon #chiarimamma #nedtur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *