Hva skjer???????

Nå er jeg redd! Livredd!!!!

Jeg er så redd dette er starten på at jeg skal bli slik jeg var før operasjonen i fjor….

Mandag/tirsdag merka jeg at jeg var nummen under føttene når jeg våkna, men det forsvant raskt når jeg stod opp. Bare det var nok til å få alle alarmer til å gå i hodet mitt. Har hatt mange måneder nå helt uten noen form for nummenhet, så dette var et skikkelig slag i ansiktet…

Onsdag var jeg nummen til litt bak tærne hele dagen.
Torsdag nummen tom hælen (oppå og under føttene). Sent torsdag kveld ble jeg nummen i håndflatene også.
Våkna i dag nummen til litt ovenfor anklene, og begge hendene. Dette har utover ettermiddagen krøpet seg gradvis oppover….
Jeg er så redd for hva som skjer med meg!
Mye mulig det er en grei forklaring på det, men i hodet mitt ser jeg for meg mitt gamle liv att…
Fått beskjed fra legen i dag at om dette fortsetter å øke må jeg kontakte legevakt, og sannsynligvis inn på nevrologen…
Det har økt en del etter det….
Det har blitt kraftigere prikking, og det har flytta seg oppover.
Jeg håper i det lengste å slippe inn på sykehuset, så drøyer enda litt med å ringe. Med mine erfaringer fra den avdelinga, så gjør jeg alt for å unngå å komme dit!!!
Heldigvis er det “bare” nummenhet. Kraft og funksjon tror jeg er normalt.

Håper i det lengste at dette stopper nå, og at dette bare er en filleting som raskt går over!
En gang må vel jeg også kunne komme enklest ut av noe???

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *