Barcelona runde 2….

Ja, da er vi på nytt i Barcelona. Om 7 timer er vi i gang med utredningen av jr for å se om han skal opereres på torsdag.
Han håper i det lengste at han slipper operasjon, og det forstår jeg veldig godt!
Jeg håper veldig at legene får bekrefta det de har sett på MR bildene, slik at det blir operasjon.
Det er eneste muligheten jeg har til å få jr bedre! I Norge får jeg jo absolutt ikke hjelp til han.

Det var godt å finne senga etter mange timer på reise, men vet ikke hvor mye søvn det blir på meg. Jr tror jeg sover nå. Jeg ligger og kjenner på et hode som protesterer på alt som har skjedd i dag. Lyden fra aircondition trenger seg inn i hodet mitt og fyller ALT. Senga er vond, og det er varmt!
Hadde dette vært en vanlig ferietur, hadde jeg nok antakelig sovna for lenge siden. Dette er alt anna enn ferie, og det merkes…
Stakkars taxi sjåføren som kjørte oss hit. Han stoppa v hotellet og sa at vi ikke akkurat skulle bo i sentrum. Fortalte han at jr skulle på sykehuset i morgen, og stakkar som han beklaga! Han kunne jo ikke vite at vi ikke er på ferie! Han syntes nok at vi ut fra ferie hensikt hadde valgt oss feil del av byen… Det er jeg jo veldig enig med han i! Stort sett mest sykehus rundt her, og fotballstadionen.

#filumdisease #institutchiaridebarcelona #filumterminale #barcelona #operasjon #spente

2 thoughts on “Barcelona runde 2….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *