Halloween

Orka ikke skrive noe etter gårsdagen, men her er en liten oppdatering om halloween feiringa vår. Jeg og jr har prata en del om hvordan vi skulle feire halloween i høst, og lagt litt delvise planer. Dessverre så har formen min vært litt så som så, slik at vi ikke planla så veldig konkret nå. Jr hadde veldig lyst til å ha noen på besøk, og hadde store planer om div kaker osv vi skulle lage….

 Det var først for noen dager siden jeg bestemte meg for at jo, jr skulle få lov å ha party på halloween. Så fikk hodet mitt være slik det ville, jeg ville vel få det til på et vis tenkte jeg…  Det viste seg at jeg hadde venta for lenge med å ta avgjørelsen, for alle han spurte hadde andre planer den kvelden…. Jeg har kjempe dårlig samvittighet for det, men jeg føler at jeg må orke å være tilstede hvis jr skal be noen på party. De trenger mat, og de trenger at en voksen om ikke anna er tilgjengelig. Skulle så gjerne gjort mer for gutten min! Han skal jo ikke lide for at jeg er syk… Men så er det en gang slik når jeg bor alene med han, at hvis jeg ikke er i form, da blir slike ting vanskelige å gjennomføre, selv om jeg så gjerne ønsker å gjøre det… 

Det ble en stille kveld hos oss. Vi baka muffins og pynta, og kosa oss med taco.

Jr ville ikke kle seg ut, for var ingen vits når han ikke skulle gå, for gå alene ville han ikke gjøre. Jeg derimot synes jeg ble utrolig vakker etter jeg hadde pynta meg 🙂

 

3 thoughts on “Halloween

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *