Skokjøp

Var på butikken i går, og gikk forbi en skobutikk. Gikk innom bare for å se litt.

Egentlig er jeg ikke ofte i skobutikker. Det er så mye fine sko, men alle har hel, og jeg kan bare glemme å bruke det.

Balansen min har vært så dårlig i mange år nå, så jeg har kun gått på helt flate sko. I vår prøvde jeg ballerina sko med noen mm hel, men det gikk ikke. Jeg var så ustø at jeg måtte holde meg i hyllene, selv om jeg stod i ro.

Etter operasjonen i Barcelona, har balansen min blitt mye bedre. Såg noen sko jeg fikk så lyst til å prøve i går. Er under 2 cm høy hel på de, så er jo ikke hel sånn egentlig. Skoene var så gode på. Og jeg klarte faktisk å stå med de, uten å holde meg fast. Jeg klarte til og med å GÅ med de!!!!

Så de skoene ble med meg hjem! Endelig er det mulig for meg også å finne sko! Endelig!!!

En real opptur!!!!!!

Marianne Helland sitt bilde.

One thought on “Skokjøp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *