Effektiv dag :-)

I går hadde jeg en veldig effektiv dag, i min målestokk. Godt å kunne gjøre litt om ikke anna bare for en dag.

I går tørka jeg støv i stua. Tok bare litt vann i bøtta så jeg ikke måtte bære tungt, og så var det å vaske i vei. Hadde masse pauser innimellom. Har ikke så stor stue akkurat, men måtte til mange pauser.

Etter ei lang pause bestemte jeg meg for å lage grove fylte horn til middag. Så da var det å starte med det. Å bake med gjærdeig, innebærer jo en del pauser, men jeg måtte ha enda flere. Likevel, det ble fylte horn! Hele 24 stk.

Marianne Helland sitt bilde.

Etter nok ei pause, fikk jeg vaska opp etter bakinga også. Ikke verst! Gjøre SÅ MYE på en dag er sjelden. .

Etter middag ble det en dubb før jr reiste til far sin. Så var jeg og Hector hjemme alene. Strikka og slappa av, men kl 20 klarte jeg ikke holde meg våken lenger, og sovna i godstolen i stua. Hector vekte meg 9.30 i dag, så vart ei lang natt på meg. I dag har jeg vært sliten og hodepine, men det er på en måte greit etter en dag jeg føler jeg har fått gjort MASSE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *