Sliten

Ting går trått om dagen. Jeg er sliten, så innmari sliten. Hele søndag og i går gjorde jeg ikke noe anna enn å ligge på sofaen. I går laga jeg middag til jr kom fra skula, ellers så sov/sløva jeg på sofaen.

Er så slitsomt å være slik! Kjenner at hele kroppen skriker etter hvile…

Var i bursdag med mye folk på lørdag, men følte ikke jeg ble sånn veldig sliten av det egentlig. Lørdag gjorde jeg ikke noe mer enn å dusje og ordne meg. Tenkte jeg skulle spare krefter.

Regner med at alt dette har med alt som skjer i kroppen min etter operasjonen. Og nå har jeg i tillegg slutta på fortecortin. Da skal jo den og bivirkningene ut av kroppen. I tillegg driver kroppen, og hjemmesykepleien, og prøver å få såret til å gro… Hj spl sier at det gror nå, det blir mindre! Håper det fortsetter å gro raskt nå, for nå vil jeg snart blir ferdig med dette!

 Marianne Helland sitt bilde.

Gul frakk må til, masse plaster, hansker, sprit osv osv… Gleder meg til jeg kan rydde bort dette!

I dag har jeg vært oppe siden jr stod opp. Vært en tur og handla mat også, så i dag har jeg gjort litt anna enn å ligge på sofaen, men jeg er SLITEN!

Skal til legen i morgen. Spent på  hva ho synes om såret. Håper ikke ho ser noen tegn til infeksjon! Jeg har hatt noe feber att de siste dagene, men det har jeg jo brukt på å ha i perioder tidligere også. Er bare så slitsomt når det står på…

Hodepinen plager meg fortsatt… Håper det blir det neste som bedrer seg etter operasjonen!

 

#chiari #hydrocephalus #vannhode #filumterminale #sliten #smerter #tetheredcordsyndrom #spinabifidaocculta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *