Bedre og bedre dag for dag :-)

Ja, det gjør virkelig det!

Hodepinen har jeg fortsatt, men resten av kroppen fungerer stadig bedre!

Denne uka har jeg vært på kjøpesenter to ganger, og begge gangene uten krykker. Det er første gang siden jeg ble dårligere i november at jeg har kunnet gå på kjøpesenter uten krykker. Vanligvis så har jeg trengt de fordi jeg mister konsentrasjonen og balansen når det skjer mye rundt meg. Nå har det altså gått kjempefint to ganger!

Krykkene står fortsatt ved utgangsdøra, for er nok ikke helt ferdig med de enda, men de står veldig fint der de står, enn så lenge. Håper de kan leveres tilbake etter hvert!

Såret har bedra seg denne uka også, men har ikke så stor endring nå de siste dagene. Men det viktigste er at det ser helt fint ut, og ikke noe tegn til at det er noe tull der nå. Nærmer meg slutten på antibiotika kur nr 2 nå, så blir spennende å se hva som skjer utover neste uke. Om såret ikke har endra seg så mye de siste dagene på det en kan se, så tror jeg det har skjedd mer i såret innover mot ryggen min som ikke synes. Har endelig mye mindre vondt. Kan sitte lengre perioder, og har trappa ned på Oxynorm nå. I går klarte jeg meg med bare en tbl. Kjent noe til såret i natt, men ikke veldig vondt. Det må jo bare bety at ting begynner å bli bedre inni der!

Har også flytta tilbake på soverommet mitt nå. Nå har jeg ikke mer vondt enn at jeg kan gå trappa på morgenen før enn smertestillende virker.

Ting ordner seg! Er så god følelse å føle at jeg blir BEDRE! Er ikke vant til at ting går den veien!

2 thoughts on “Bedre og bedre dag for dag :-)

  1. For en god nyhet =) håper virkelig at det skal gå den rette veien for deg nå, for det fortjener du virkelig etter alt du har vært igjennom. Så jeg krysser virkelig fingrene for at det skal gå den rette veien for deg nå. Hilsen en fast leser =)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *