Nerver i høyspenn…

Jaja, nå er det bare att noen timer før jeg reiser….

Kofferten vart ikke pakka før enn i kveld… Orka ikke gjøre det. Ikke pga hodet, men pga at jeg ikke har lyst til å reise til Barcelona. Ikke lyst i det heletatt……..

MEN jeg vil jo ha en mulighet for å kunne bli bedre! Jeg føler at det er denne muligheten jeg har. Det norske helsevesenet har jeg mista troa på skal klare å få det til. De trekker seg ut hvis sin teori ikke stemmer. Da er det bare å dytte meg over til noen andre…. Har vært gjennom mange slike runder disse 7 årene.

I Spania virker det som de har gode prognoser på å få bedring. De har lovd meg at jeg aldri skal bli dårligere av alt det som er med meg, enn det jeg er operasjonsdagen. Bare det er jo supert, egentlig. Har hørt fra de andre norske som har blitt operert om bedringa de beskriver, så har håp, redd jeg har for store håp. Det virker jo som de er på tur til å bli “friske” disse folka. Tenk om det er mulig for meg også! Samtidig er jeg livredd for å håpe. Livredd jeg skal komme hjem og være på samme stadiet. Tenk om det bare er humbug det de driver med i Barcelona, slik som de norske nevrokirurgene mener? Hvilken garantier har jeg???

Samtidig så virka det veldig seriøst da jeg var der i juni. Jeg har ikke klart å finne noe negativt når jeg har søkt på nettet. Og ikke minst, historiene fra de andre norske som har fått tilbake et liv, er jo nok til å hoppe i det!

SÅ jeg gjør det.

Krysser fingrene.

Satser på at det stemmer det de sier at risikoen er den samme som å trekke ei tann hos tannlegen.

Hopper i det.

Håper jeg kommer hjem med ei hjerne som ikke blir dratt ut av kraniet lenger!!!

 

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #skoliose #tetheredcord #spinabifidaocculta #filumterminale #institutchiarideBarcelona #institutchiari #operasjon #nerøvs #######################

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *