Såret er bra!

Så mye har skjedd, så har ikke fått oppdatert etter legetimen.

Såret/arret er helt fint! I løpet av natta før jeg skulle til legen ramla det meste av skurva av, så jeg såg at det var mye finere enn det det såg ut til med skurve. Hjalp en del på smertene å få bort stingene også. Godt med alt som er borte!!!

Crp i mitt øvre normalområde, men håper det ikke betyr noe. Kan jo sikkert være en reaksjon etter operasjonen også det. Husker ikke hvor lenge etter crp er økt da.

Her er bilde av såret mitt, dag 11 etter ICP målinga. Blir bra dette, bare håret får vokst ut att, og det tar jo litt tid… Kommer sikkert til å bli sånn bredt, hårløst arr der, for det blir alltid arrene mine oppå hodet. Så da sier det seg jo selv hvor håret mitt lager sin egen skill. For ikke å snakke om alle de fine grå håra som plutselig er blitt så godt synlige…. Blir lekkert når jeg får en grå piggsveis i luggen…

 

 

#chiari #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #ICPmåling #ICPmonitoring #arr #fjernesting #gråhår

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *