Nok ei søvnløs natt

Frustrerende med slike netter en aldri sovner ordentlig. Bare småsover og ser på klokka hvert 5 minutt… Ei slik natt har jeg i natt… 

Jeg har så vondt i hodet. Kjente det i hele går at det ikke var godt. Så fort ekstra smertestillende begynte å avta, begynte hodet å dundre att… Og verre ble det da jeg la meg ned. Utover kvelden ble jeg småkvalm og lyssky også. Alt dette er jo tegn på trykk i hodet og evt kluss med shunten. Jeg har det jo slik noen ganger, så får se an hvordan det utvikler seg.

I natt har jeg sittet i godstolen i stua. Bare så vidt jeg har kunnet tippe den bitte litt bakover. Og slik har jeg sittet i natt og bare sløva, og enda er det att noen timer til jeg skal stå opp…. Og hodet dundrer noe veldig….. 

LEI…..

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *