MR bilder

Marianne Helland sitt bilde.

I går fikk jeg MR bildene fra lokalsykehuset i posten. Nå prøver jeg for harde livet å klare å få de på en slik måte at jeg kan sende de pr mail. Har avtale med Bolognese i USA om at jeg skal sende han MR bildene, slik at han kan vurdere de. Har bilder av hele hodet og ryggen. Jeg er veldig spent på om han ser noen forklaring på hvorfor føttene mine nå har vært numne i 2,5 mnd, og alle andre symptomer som har dukka opp nå.

Jeg hadde kontakt med sykepleieren min på hydrocephaluspoliklinikken i går, og ho kunne ikke se at det var kommet bilder av ryggen min fra lokalsykehuset enda. Så da vet jeg fortsatt ikke om alt er som det skal være der. Men legen min på riksen sa at hvis det var noe de på lokalsykehuset hadde sett på bildene, brukte de å ringe riksen, så ho regna med at det ikke var noen store ting i alle fall. Veldig spent på svaret jeg får fra USA. Jeg kan ikke noe for det, men jeg har større tro på Bolognese, enn jeg har på norske leger.

Har det ille i dag. Kjempe vondt i hodet. Klarte nesten ikke å sove i natt, alt var så vondt. Alt på grunn av en tur på 400 meter i går….. Jeg blir så lei og frustrert! Det er ikke dette livet jeg vil ha!!!!!!!!

 

 

#chiari #chiarimalformation #chiarimalformasjon #hydrocephalus #vannhode #shunt #hodepine #MR #PaoloBolognese #MRcaput

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *