Liten tur velta alt…

 

yU6qeWKKnk

Jeg og BPAen min reiste til fjells en tur i dag. Jeg er så lei av å være hjemme, og satt i går kveld og tenkte at det hadde vært så fint ut å gå tur. Noen ganger kommer sånne “ville” ideer opp i hodet mitt. Måneder siden sist jeg bare har gått tur.

Det var så fint til fjells i dag. Litt kaldt, men sola har faktisk begynt å varme. Gikk etter en flat vei, med sola i mot oss. Var så fint, og jeg kosa meg. Vi gikk ikke så langt og fort at jeg vart sliten av turen, og vi hadde til og med kvikklunsj pause på de max 400 meterene vi gikk.

Etter vi kom i bilen att, tok det ikke lang tid før jeg kjente hodepinen komme. Og hodepinen har kommet mer og mer i kveld. Skikkelig ille har den blitt… Tatt oxynorm også, men uten virkning. 

Har så vondt at tårene renner. De renner også fordi jeg blir så frustrert over at så lite er nok til å tippe hele hverdagen min… Kan det ikke snart være nok? Kan jeg snart få lov å leve litt att? Jeg orker ikke mer…

 

#chiari #chiarimalformation #hydrocephalus #vannhode #hodepine #smerte #oppgitt #tur #vinter 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *