Usikker om dagen…

Er så usikker om dagen…

Usikker på om alt er som det skal med hodet mitt…

Er det komplikasjoner på gang?????

Det er jo få ting som har gått etter planen med meg ved andre operasjoner, så hvorfor ikke noe problemer denne gangen også???

Det er ikke det at jeg går og leter etter tegn på at det er noe som har skjedd, jeg håper jo at alt jeg kjenner bare er normalt.

I går og i dag har jeg hatt hodepine inni halve hodet, på den siden shunten er. Og i dag har jeg vært en del kvalm også. Ringte fastlegen min, så var der i dag for å sjekke crp og blodtrykk. Begge deler var fint, og såret ser fint ut. Men fy så vondt såret var i går kveld og i natt! Sovna ikke før nærmere 4. Jeg låg til og med på sofaen og såg film. Bruker jo aldri å få med meg slutten på filmer til vanlig, for sovner bare, men i natt såg jeg hele filmen, og enda gikk det ei stund før jeg sovna.

Fastlegen hadde ingen forklaring på hodepinen min. Kan jo ikke forvente at fastlegen skal ha alle svarene på hodet mitt. Er jo litt spesielle diagnoser jeg har. Det jeg synes er rart, er at jeg nå har vondt i halve hodet. Vondt fra panna til midt nedi nakken. Har aldri hatt hodepine i halve hodet tidligere.

Får se i morgen, hvordan hodet er da, om jeg ringer legen min på riksen bare for å spørre om det er “greit” at hodet mitt er slik.

Ellers så har jeg nå droppa helt å bruke prekestolen. Har brukt litt krykker, men nå går jeg uten noen form for hjelp hjemme. Uten problemer! Har gått så utrolig raskt framover med føttene mine denne gangen! HELDIGVIS! Er fortsatt greit å ha krykkene når jeg går ute, og på butikker, men tror det ikke er så lenge før jeg går uten hjelp da også!  

Håper så veldig at denne shuntventilen er den rette for meg! At jeg nå kan starte et nytt og bedre liv!

Krysser fingrene for det!

 

#chiari #chiarimalfomasjon #hydrocephalus #hodepine #shunt 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *