17.08.2013

Heisann alle sammen 🙂 Jeg lever fortsatt, og ikke blitt borte, MEN leeeenge siden jeg har skrevet noe her….

Sommeren har blitt brukt ganske effektivt vil jeg si. Har gjort masse sammen med sønnen min, slik at de som er med på de tverrfaglige møtene ikke skal komme og si at jeg ikke gjør noe med han. Jeg har jo gjort det hele tiden, men det er ikke bra nok for de…. Har vært på multe tur sammen med han noen ganger, men det er sikkert ikke bra nok, så får vel heller kalle det fjelltur på møtet som kommer i september…

Har vært ei uke på Hvaler også. Det var ei uke med sol og sjø!!! Hytta vi lånte låg bare noen meter fra sjøen, med egen brygge. Var der sammen med foreldrene mine og sønnen min. Søskenbarnet mitt på 13 var også der en del dager. Så godt for sønnen min å ha noen å leke med! I tillegg kom bror min og kjæresten hans en tur og var der et par dager. Var kjempe kos!

Hodet mitt er veldig opp og ned… Har hatt noen gode perioder i sommer, men nå har jeg hatt mye mer vondt ei stund. Så for tiden så ligger jeg ikke flatt om natta. Håper det går seg til snart slik at jeg kan ligge flatt att, er litt bedre det. Men for hver gang hodet krangler, og jeg ikke klarer å ligge flatt, så blir jeg redd for at det er noe feil med shunten min. Slutter den å virke, så vil jeg jo få for høyt trykk i hodet. Men det bruker jo å gå over etter ei stund, så får vel bare vente på at det skjer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *